CARREFOUR vrea să promoveze şi să vândă “Frumosul de Voineşti”

1
57


Ieri, reprezentanţii CARREFOUR s-au aflat din nou în judeţul nostru, de data aceasta în zona de deal pentru a discuta cu producătorii de mere de pe Valea Dâmboviţei. CARREFOUR este la a doua acţiune în judeţul nostru după luna trecută au prezentat legumicultorilor proiectul lor de promovare a produselor româneşti. Întâlnirile au avut loc al iniţiativa parlamentarilor Ionuţ Săvoiu şi Valentin Calcan şi cu sprijinul preşedintelui CJD, Adrian Ţuţuianu. CARREFOUR a fost reprezentat de Florin Căpăţână, director de calitate şi Silviu Diaconu, director produse proaspete.

Cei doi au explicat producătorilor mecanismul prin care pot pătrunde pe piaţa CARREFOUR. În linii mari, lanţul doreşte să promoveze produsul românesc şi încurajează relaţia directă cu cei care produc, încercând pe cât se poate eliminarea speculei şi a intermediarilor. În linii mari, pomicultorii care vor să lucreze cu CARREFOUR trebuie să deţină sau să fie parte într-o formă asociativă economică care poate emite factură. Relaţia contractuală se stabileşte direct între cei doi jucători.  Întrucât CARREFOUR este distribuitor de produs în lanţul propriu, producătorii trebuie să-şi sorteze calitativ marfă pentru a corespunde cerinţelor contractuale, să o ambaleze şi eticheteze, iar preluarea se face doar de către centrul CARREFOUR Bucureşti, care nu este depozit de fructe şi legume, ci doar platformă de preluare şi distribuţie.

mai mult :

CARREFOUR vrea să promoveze şi să vândă “Frumosul de Voineşti”

1 COMENTARIU

  1. Adicatelea …sa inteleg ca jocul se face intre Carrefour si unul mai cu instalatia pregatita care-si face asociatie.Deci merele trebuiesc sortate,ambalate si etichetate conform cerintelor contractuale ,ca la carte mai pe intelesul nostru,de catre producatori,apoi trecute in contul jucatorului numarul doi ( cel cu asociatia)cu un pret mic,un pret care nu cred ca acopera nici cheltuielile ,iar apoi merele bine ambalate,etichetate ,lustruite etc..,vandute jucatorului numarul unu cu un pret pe intelesul buzunarului jucatorului doi.Deci ,din toata ecuatia asta producatorul este cel care pierde,iar castigatorul este acel intermediar care,cu siguranta,nu face altceva decat emite o factura.Si cand ne gandim cat de mare este V.Dambovitei ,imaginati-va cate asociatii dintr-astea vor fi,cati capusari vor exista care nu fac nimic,dar castiga bani cu gramada.Asadar ,bietul producator va fi nevoit sa bage brumulita de recolta la cazanel,dar nici aici nu este locul potrivit pentru ca in curand va lua amploare vanatoarea de cazane,vanatoare organizata de administratiile locale care o sa verifice cantitatea de tuica fabricata in gospodarie.Cetatenii ,cei carora cazanelul a dat mai mult randament ,o sa fie amendati ,iar cantitatea care chipurile depaseste norma de consum propriu va fi confiscata.Concluzia?,o sa fim martori la o noua bataie de joc a bietului producator deoarece stim cu totii ca pe piata nu pot vinde din cauza intermediarilor colorati,acei mascarici afaceristi care-ti cumpara marfa pe nimic si o vind cu preturi mari, afacerea celor doi jucatori(Carrefour si Asociatia) care tot ei vor fi in castig,iar daca fructele le trece pe lista cazanelului risca depasirea normei de tuica fabricata si intra in conflict cu vanatorii de cazane,deci cine pierde din toate aceste afaceri?,nimeni altul decat producatorul,acel taran care a ramas vesnicul muncitor de pe urma caruia multi profita,inclusiv primariile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here